Squat, if i could give only one advice, it would be Squat!

IMG_7292Keep it simple, uanset om du har lidt eller meget tid, bør du basere din træning på kroppens mest fundamentale kædebevægelse, Squat.

Vil du forbedre din Squat både teknisk og styrkemæssigt ? eller har du måske brug for lette metoder der giver gode resultater baseret på kropsvægts øvelser, så er Squat varianter løsningen på din næste form stigning.

Ferie træning på 15 minutter “on the go”

Prøv den her lille Workout kun med Kropsøvelser, hvis du har et par kvadrat meter eller en lille sti til rådighed, der hvor du holder ferie eller weekend.

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 Repetitionsrunder af

AirSquat, Situp, Burpees, Lunges, Pushup, JumpSquat, Double Unders eller 10 Meter Sprint.

Jeg tog den selv på altanen i Kroatien med udsigt til Middelhavet, med Double Unders og fik tiden 15,37

God fornøjelse

Martin Deren

Klar til Sommer 2015 ?

Ligenu er vi i forårshumør og tilbyder derfor 20 % rabat til alle nye klienter i hele April måned.

Skal du igang med at løbe, cykle eller noget helt tredie, så tøv ikke, jeg hjælper dig godt sikkert og effektivt videre mod dit mål.

Succes er noget vi skaber…